Консультації

Підтримкою забезпечуються тільки зареєстровані користувачі системи. Обслуговування проводиться протягом дії договору з гарантійної підтримки.

 

Для обслуговування клієнтів організовано декілька видів консультацій:

  • консультації по телефону «Гарячої лінії» продавця (центральний офіс (044)206-72-49 або гарячих ліній дилерів)

надається 10 хв в день (якщо інше не відображено в договорі) і стосується питань експлуатації системи.

  • система обміну інформацією з дилерами і клієнтами (СОІД) (http://siid.intelserv.com), в якій можна прочитати вже поставлені питання / відповіді, термінові повідомлення, задати питання і отримати відповідь, описати проблему або помилку, замовити доопрацювання і т.д.).

 

Система обміну інформацією з дилерами і клієнтами (СОІД)

 

Система призначена для збору та управління інформацією, що надходить від дилерів і клієнтів. Це заявки на доопрацювання (дилерська мережа), виявлені помилки, що виникли запитання і думки, які виникають при експлуатації систем ІС-ПРО, ІС-ПРО ТК.

Система обміну інформацією з користувачами (СОІД) є також системою онлайнового консультування. На будь-яке питання в СОІД оперативно реагують і дають кваліфіковану відповідь від розробника.

Крім цього користувачі СОІД своєчасно інформуються про вихід нових версій, пакетів, аналізують і обговорюють інформацію, внесену іншими користувачами.

СОІД є інструментарієм і клієнта , і розробника. Першому він дозволяє використовувати систему ІС-ПРО найбільш ефективно і менше залежати від зовнішніх факторів (наприклад, територіальна віддаленість клієнта), а другий успішно розвивати програму на основі повної і достовірної інформації.

Для роботи з СОІД потрібен доступ в Інтернет та Internet Explorer або інший веб-браузер.

http://siid.intelserv.com