Customer relationship management
Вам потрібна стратегія на майбутнє, яка зосереджується навколо ваших клієнтів і підтримується відповідною технологією. У вас є показники продажів, бізнес-цілі та прибутковість. Але отримання актуальної, достовірної інформації про ваш прогрес може бути складним. Як перетворити безліч потоків даних, що надходять від продажів, обслуговування клієнтів, маркетингу та моніторингу соціальних мереж, у корисну ділову інформацію? ISpro:CRM дає кожному підрозділу вашої організації кращий спосіб керувати зовнішніми взаємодіями та відносинами, що сприяють успіху. Інструмент CRM дозволяє зберігати контактну інформацію про клієнтів та потенційних клієнтів, визначати можливості продажів, визначати проблеми з обслуговуванням та керувати маркетинговими кампаніями в одному центральному місці - і робити інформацію про кожну взаємодію з клієнтами доступною для всіх у вашій організації, кому вона може знадобитися.
Ефект від впровадження
Збільшення лояльності клієнтів ↑
Ріст коефіцієнту закриття угод ↑
Можливості
- Відслідковування історії розвитку взаємовідносин із замовниками, координація багатосторонніх зв’язків з постійними клієнтами і централізоване керування збутом;
- Внесення та відслідковування інформації про наявних та потенційних клієнтів;
- Планування роботи, ведення постановки завдань співробітникам;
- Контроль виконання доручень, отримання звітів про ефективність роботи з клієнтами;
- Швидкий доступ до будь-яких документів клієнта;
- Автоматизація роботи Call-центру та відділу маркетингу;
- Ведення історії контактів компанії з клієнтом.
Модулі
- Проекти
- Відносини з клієнтами
- Події
- Задачі
- Електронна черга
- Телефон