Керуйте основною діяльністю вашої благодійної організації — бухгалтерським обліком, CRM і збором коштів, розподілом гуманітарної допомоги в одному програмному рішенні. Основні функції дозволяють некомерційним організаціям розробляти та проводити соціальні кампанії, створювати та призначати завдання волонтерам, керувати членством та пожертвами тощо. Повна функція звітності дозволяє користувачам відстежувати та звітувати про ефективність кампанії та вимірювати прогрес у режимі реального часу, що допомагає ефективніше використовувати ваш персонал, час, гроші та інші ресурси за допомогою спрощених і автоматичних робочих процесів.
Звільніть бюджет для подальших ефективних ініціатив
Підвищення прозорості, збереження громадської довіри та виконання нормативних вимог
Оперативне оновлення, відповідність законодавству
Цінова перевага перед аналогічними системами
Інтеграція з будь-якими іншими системами
Перехід з інших облікових систем
Бухгалтерський облік та фінансова звітність
Ретельний і точний облік коштів має вирішальне значення для успіху кожної неприбуткової організації. Ми оптимізували й автоматизували ручні процеси, щоб скоротити час і зусилля та підвищити ефективність, потенціал і співпрацю вашої команди.
Наше програмне забезпечення для бухгалтерського обліку оптимізує та відстежує джерела фінансування в багатьох складних заходах, проектах і звітних періодах.
- Документальне оформлення благодійної допомоги;
- Відображення благодійної допомоги у натуральній формі;
- Ведення проводки в рамках реалізації гранту;
- Можливість визначити розмір грошового забезпечення та його складових на визначену дату;
- Відображення благодійних внесків у бухгалтерському обліку;
- Формування довільних аналітичних довідок;
- Звіти про наявність та розподіл гуманітарної допомоги;
- Облік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога;
- Списання товарів (предметів) гуманітарної допомоги;
- Кошторис благодійної організації;
- Акти прийому-передачі благодійної допомоги.
Збір коштів
Зосередьте свої зусилля зі збору коштів там, де це важливо. Можливість візуалізувати ефективність вашої діяльності з вирощування донорів дозволяє вашій команді приймати обґрунтовані рішення щодо наступних кроків і майбутньої стратегії. Збільште свій вплив за допомогою програмного забезпечення, створеного спеціально для ефективнішого та ефективнішого використання ресурсів вашої організації.
- Створюйте кампанії зі збору коштів, які безпосередньо синхронізуються з вашими фінансами;
- Проаналізуйте результативність і вплив вашої кампанії з плином часу та отримайте доступ до важливих показників життєвого циклу донорів за допомогою простих і зрозумілих інформаційних панелей і звітів;
- Визначте можливості фінансування, тенденції та ризики, щоб оптимізувати свою стратегію збору коштів.
CRM
Створюйте тривалі відносини та стабільність у своїй спільноті. Управління взаємовідносинами (CRM) ISpro дає змогу:
- Зберігати централізовано контактну інформацію;
- Вести облік завдань та взаємодій з поділом співробітників по контактах;
- Сегментувати базу для комунікацій за джерелами та типами фандрейзингу (наприклад, пожертв);
- Автоматизувати бізнес процеси;
- Переглядайте повну картину своїх благодійників, включаючи їхні стосунки, історію пожертвувань і спілкування.
Управління запасами
Сучасне рішення для управління запасами, яке пропонує точну видимість залишків запасів у реальному часі, ефективну організацію складу, швидкий рух матеріалів, підвищену продуктивність, оптимізовані транспортні плани.
- Ведення обліку запасів в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальних осіб, по партіях, довільних характеристиках та з використанням штрих-кодів, тощо;
- Контроль термінів придатності;
- Облік споживчих характеристик товару (сорт, колір, розмір тощо);
- Довільне обрання методу оцінювання запасів, як в цілому, так і для кожного місця зберігання;
- Проведення інвентаризації, переоцінки, комплектації запасів;
- Складання звітів по надходженню, переміщенню і вибуттю запасів в різних аспектах.
Управління волонтерами
Волонтерство – автоматизований процес від прийому нових кандидатів до волонтерської програми. Повна інтеграція між системами бухгалтерського обліку та управління відносинами з донорами. Класифікуйте волонтерів на основі категорій, які ви визначаєте. Доступність і статус кожного волонтера можна записати разом із навичками, які він може внести.