Управління закупками

Procurement management

Перетворіть процес закупівель в стратегічну і проактивну операцію за допомогою управління контрактами, відстеження зобов'язань і спрощеній звітності. Збільшить економію коштів та забезпечте відповідність, направляючи замовлення до затверджених постачальників та використовуючи узгоджене ціноутворення. Використовуйте багаторівневі робочі процеси затвердження, щоб забезпечити контроль за покупками працівників.

 

Ефект від впровадження

35%

Зниження інцидентів із постачальниками ↓

28%

Швидкість закупівельних процесів ↑

14%

Зменшення закупівельних витрат ↓

Можливості

  • Формування замовлень постачальникам на поставки товарів і надання послуг;
  • Реєстрація товарних накладних постачальників на поставку товарів;
  • Реєстрація рахунків – накладних постачальників і ведення розрахунків по рахункам- накладним;
  • Облік повернень товару постачальникам;
  • Облік розрахунків по консигнації;
  • Реєстрація надходження товару з митних складів;
  • Ведення бухгалтерського обліку по закупкам;
  • Визначення потреби в матеріалах, планування закупок та підготовки даних для створення документів закупки
Замовлення на закупівлю
Замовлення на закупівлю
План закупівель
План закупівель

Модулі

  • Замовлення постачальникам
  • Рахунки до сплати
  • Накладні на повернення постачальникові
  • Облік доручень
  • Звіти консигнатора
  • Облік розрахунків з Консигнаторами
  • Журнал обліку господарських операцій
  • Звіти
  • Заявки на закупівлю
  • Плани закупівель

Додаткові матеріали

Замовлення демонстрації