Впровадження системи здійснюється, як правило, силами фахівців фірми «Інтелект-Сервіс», за участю фахівців Замовника.
Обсяг і склад робіт визначається на етапі укладання договору. Роботи виконуються за договором з виділенням таких видів робіт:- установка систем на сервері і робочих станціях. Конфігурування системи по робочих місцях;
- налаштування підсистем ISpro відповідно з обліковою політикою підприємства;
- імпорт наданих Замовником даних (у погодженому форматі) в систему ISpro, здійснюється стандартними засобами, вбудованими в систему;
- навчання персоналу, який буде вести облікові операції і обслуговувати програмний комплекс ISpro. Склад, яких навчають фахівців підприємства, програма і обсяг навчання, обсяг виготовлення спеціальних інструкцій з експлуатації обумовлюються в договорі на впровадження;
- дослідно-промислова експлуатація програми в рамках контрольних прикладів або при паралельному веденні обліку в системі ISpro та існуючих засобах автоматизації або на реальних даних. Умови, тривалість і терміни дослідної експлуатації обумовлюються в договорі на впровадження.
Впровадження систем проводиться в рамках існуючих функціональних можливостей. Доопрацювання програмного комплексу, під специфіку Замовника, здійснюється на підставі Технічного завдання і за окремою угодою.
Впровадження системи ISpro може проводитися по окремих ділянках обліку (підсистемам програмного комплексу). Наприклад, спочатку запускається облік заробітної плати, потім - облік запасів і грошові кошти і т.д.
Гарантійна підтримка включає:
- право на отримання пакетів поновлення і нових версій системи, пов'язаних зі зміною законодавства та/або зміною функціональних можливостей системи, в офісі продавця на носії клієнта, скачування пакетів оновлення і нових версій з сайту компанії;
- консультації по телефону "Гарячої лінії" (до 10 хвилин в день);
- підключення до системи Helpdesk (https://helpdesk.ispro.ua/).
Термін продовження гарантійної підтримки системи відлічується від дати закінчення чинної гарантійної підтримки. Якщо після закінчення гарантійної підтримки продовження не зроблено, то необхідно провести відновлення гарантійної підтримки.
При поновленні гарантійного супроводу програми оплачується:
- Вартість гарантійної підтримки;
- Додатково 10% від вартості поточного складу Програми з чинним прейскурантом.
Термін нової гарантійної підтримки системи відлічується від дати оплати.
Після закінчення гарантійної підтримки користувач має право працювати з версіями, випущеними до дати закінчення підтримки. Наприклад:
У даному випадку система буде працездатною тільки з пакетом 7.11.042.999, а з пакетом 7.11.043.999 перейде в демонстраційний режим.