Для обслуговування клієнтів організовано декілька видів консультацій:
- консультації по телефону «Гарячої лінії» продавця, за номером телефону центрального офісу - (044) 206-72-49 або гарячих ліній дилерів. Надається 10 хвилин в день (якщо інше не передбачено договором) і стосується питань експлуатації системи.
- система обміну інформацією з клієнтами (Helpdesk) (https://helpdesk.ispro.ua ) в якій можна прочитати вже поставлені запитання/відповіді, задати питання і отримати відповідь, описати проблему або помилку, замовити доопрацювання і т.д.
Для обслуговування дилерської мережі консультації проводяться через Систему обміну інформацією з дилерами (СОІД)
Система призначена для збору та управління інформацією, що надходить від дилерів. Це заявки на доопрацювання, виявлені помилки, що виникли запитання і думки, які виникають при експлуатації Комплексу ISpro.
Система обміну інформацією (СОІД) є також системою онлайнового консультування. На будь-яке питання в СОІД оперативно реагують і дають кваліфіковану відповідь від розробника.
Крім цього користувачі СОІД своєчасно інформуються про вихід нових версій, пакетів, аналізують і обговорюють інформацію, внесену іншими користувачами.