Budgetary management
Спростіть процес складання бюджету та прогнозування. Створюйте бюджети і спільно працюйте над ними за допомогою одного простого у використанні інструменту. Уніфікуйте, координуйте етапи бюджетного процесу в єдиному просторі подій на підприємстві, щоб отримати чітку картину поточної і майбутньої фінансової ситуації на підприємстві. Переглядайте інформацію за декількома відділами, центрам витрат або позиціях. Створюйте точні прогнози, вимірюючи і відстежуючи продуктивність, складаючи звіти і аналізуючи тенденції, а також поєднуючи аналіз історичних даних з майбутніми цілями.
Ефект від впровадження
65%
Скорочення часу підготовки бюджету ↓
80%
Помилки при консолідації ↓
Можливості
- Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика;
- Формування структури бюджету та показників;
- Моделювання сценаріїв;
- Консолідація даних в зведені бюджети;
- План-фактний аналіз виконання бюджетів;
- Керування бюджетним процесом;
- Обороти однієї статті, можуть змінювати кілька інших статей або залишкових показників бюджетів;
- Для статті бюджетів можна вказати: до десяти рівнів аналітик, ознаки кількісного або сумового обліку даних, валюту обліку;
- Формування бюджетів виконується за ключовими аналітичними реквізитами (Фонди, КПКВ, КЕКВ, Структурні одиниці, ЦФО, Проект) з подальшою можливістю їх консолідації або аналізу;
- З використанням системи «Документообіг та управління процесами» налаштовується погодження та затвердження бюджету в режимі реального часу;
- Створення маршруту погодження бюджету.
Додаткові матеріали
- Документація Бюджети
- Технічні вимоги