Літо в розпалі, тож саме час для релізу наших нових оновлень.
В даному огляді версії ISpro 8 ми розповімо про:
- можливість ведення чатів та відеодзвінків;
- створення контактів;
- історія дзвінків, телефонна книга, налаштування телефонії.
Ці та багато інших функцій доступні в версії ISpro 8.00.002! Слідкуйте за нашими оновленнями! 😉
Нові умови ведення бізнесу вимагають від організацій переходу на більш сучасні засоби комунікацій. Відмінним рішенням для таких спілкувань є IP-Телефонія.
Для використання IP-Телефонії система ISpro дозволяє користувачам з мінімальними витратами часу і коштів організувати телефонію в офісі.
Головна перевага модуля в тому, що можна максимально підлаштувати телефонію під бізнес-процеси, які є в компанії.
Модуль призначений для автоматизації обробки вхідних і вихідних дзвінків, а також полегшення роботи як менеджерів з продажу, гарячої лінії, так і інших відділів компанії.
Багатоканальний IP-телефон в WEB-інтерфейсі ISpro здійснює переадресацію викликів, їх утримання, конференц-зв'язок, запис розмови і його збереження.
У версії 8.00.002 користувачам будуть доступні нові функції:
· Відеозв’язок
Все частіше в компаніях для максимально зручного спілкування використовується відеозв'язок, що дозволяє бачити і чути співрозмовника. Жива картинка допоможе зрозуміти реакцію співрозмовника, його емоції, підвищити рівень довіри. Завдяки налаштуванням відеозв'язку Ви зможете вибрати - запускати відеодзвінок, або ж спілкуватися тільки за допомогою голосу.
· Чат
Функція чату дозволяє користувачам обмінюватися текстовими повідомленнями. З її допомогою співробітники компанії можуть вільно спілкуватися один з одним. При вхідному повідомленні на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з ім'ям співрозмовника (якщо такий ідентифікований системою).
· Створення контактів
У модулі IP-Телефон з'явилася можливість створення і збереження номерів телефонів клієнтів, а також прив'язування їх до конкретних контрагентів, які вже міститися в системі.
У разі, коли клієнт телефонує вперше, але не ідентифікується, Ви можете створити новий контакт у вікні «Контактна особа». Відкриється картка нової контактної особи, в яку можна внести наступні дані (на ваш вибір): прізвище, ім'я, e-mail, номери телефонів, посаду.
Контакти
Також в модулі IP-Телефон міститься телефонна книга з контактами співробітників, завдяки чому Ви зможете зв'язатися з ними всього за один клік. Біля кожного контакту містяться кнопки, натискання на які допоможе Вам швидко відправити повідомлення, зателефонувати за номером або здійснити відеодзвінок.
Налаштування телефонії
В налаштуваннях телефонії доступна можливість проводити налаштування обладнання для розмови і дзвінка, вказати кількість телефонних ліній (максимум 5), налаштувати з’єднання: дзвінок, повідомлення, переадресація.
Наприклад: при ввімкненій переадресації можна переадресувати дзвінок на інший номер телефону або ж на іншого співробітника.
Історія дзвінків
Модуль IP-Телефонія ISpro дає досить повні дані по дзвінках, для того, щоб вчасно приймати корисні для бізнесу рішення.
Користувач, після закінчення розмови, в розділі Історія отримує всю необхідну інформацію на підставі дзвінка: вхідний/вихідний виклик, клієнт, дата, час розмови. Також з даного розділу можна зробити дзвінок по іконці телефону.
IP-Телефонія спростить ваші робочі процеси і зробить роботу прозорою!
В даному огляді версії ISpro 8 ми розповімо про:
- можливість ведення чатів та відеодзвінків;
- створення контактів;
- історія дзвінків, телефонна книга, налаштування телефонії.
Ці та багато інших функцій доступні в версії ISpro 8.00.002! Слідкуйте за нашими оновленнями! 😉
Нові умови ведення бізнесу вимагають від організацій переходу на більш сучасні засоби комунікацій. Відмінним рішенням для таких спілкувань є IP-Телефонія.
Для використання IP-Телефонії система ISpro дозволяє користувачам з мінімальними витратами часу і коштів організувати телефонію в офісі.
Головна перевага модуля в тому, що можна максимально підлаштувати телефонію під бізнес-процеси, які є в компанії.
Модуль призначений для автоматизації обробки вхідних і вихідних дзвінків, а також полегшення роботи як менеджерів з продажу, гарячої лінії, так і інших відділів компанії.
Багатоканальний IP-телефон в WEB-інтерфейсі ISpro здійснює переадресацію викликів, їх утримання, конференц-зв'язок, запис розмови і його збереження.
У версії 8.00.002 користувачам будуть доступні нові функції:
· Відеозв’язок
Все частіше в компаніях для максимально зручного спілкування використовується відеозв'язок, що дозволяє бачити і чути співрозмовника. Жива картинка допоможе зрозуміти реакцію співрозмовника, його емоції, підвищити рівень довіри. Завдяки налаштуванням відеозв'язку Ви зможете вибрати - запускати відеодзвінок, або ж спілкуватися тільки за допомогою голосу.
· Чат
Функція чату дозволяє користувачам обмінюватися текстовими повідомленнями. З її допомогою співробітники компанії можуть вільно спілкуватися один з одним. При вхідному повідомленні на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з ім'ям співрозмовника (якщо такий ідентифікований системою).
· Створення контактів
У модулі IP-Телефон з'явилася можливість створення і збереження номерів телефонів клієнтів, а також прив'язування їх до конкретних контрагентів, які вже міститися в системі.
У разі, коли клієнт телефонує вперше, але не ідентифікується, Ви можете створити новий контакт у вікні «Контактна особа». Відкриється картка нової контактної особи, в яку можна внести наступні дані (на ваш вибір): прізвище, ім'я, e-mail, номери телефонів, посаду.
Контакти
Також в модулі IP-Телефон міститься телефонна книга з контактами співробітників, завдяки чому Ви зможете зв'язатися з ними всього за один клік. Біля кожного контакту містяться кнопки, натискання на які допоможе Вам швидко відправити повідомлення, зателефонувати за номером або здійснити відеодзвінок.
Налаштування телефонії
В налаштуваннях телефонії доступна можливість проводити налаштування обладнання для розмови і дзвінка, вказати кількість телефонних ліній (максимум 5), налаштувати з’єднання: дзвінок, повідомлення, переадресація.
Наприклад: при ввімкненій переадресації можна переадресувати дзвінок на інший номер телефону або ж на іншого співробітника.
Історія дзвінків
Модуль IP-Телефонія ISpro дає досить повні дані по дзвінках, для того, щоб вчасно приймати корисні для бізнесу рішення.
Користувач, після закінчення розмови, в розділі Історія отримує всю необхідну інформацію на підставі дзвінка: вхідний/вихідний виклик, клієнт, дата, час розмови. Також з даного розділу можна зробити дзвінок по іконці телефону.
IP-Телефонія спростить ваші робочі процеси і зробить роботу прозорою!