ISpro 8: Дашбоард. Обговорення. IP-Телефон.


В даному огляді версії ISpro 8: Дашбоард. Обговорення. IP-Телефон, Ви дізнаєтеся про наступний загальносистемний функціонал:
- візуалізація аналітики за допомогою створення власних інтерактивних і динамічних дашбоардів (з відображенням різноманітних графіків, схем, діаграм);
- організація телефонії в офісі для автоматизації обробки вхідних і вихідних дзвінків за допомогою модуля IP-Телефон;
- абсолютно новий компонент - Обговорення. Мініфорум всередині кожного документа.

Ці та інші функції доступні у версії ISpro 8.00.001!

Конструктор-Дашбоарди

Дашбоард - це найбільш ефективний спосіб подання даних отриманих з декількох джерел, для аналізу, візуалізації та короткого надання інформації. Він підійде будь-якому бізнесу і значно скоротить час на створення звітів.
Зазвичай дашбоарди створюють за допомогою декількох окремих інструментів, або встановлюють складні програмні продукти, з якими звичайний користувач, не маючи спеціальних навичок, не зможе працювати.
Ми ж пішли іншим шляхом і надали користувачам можливість створювати власні модулі в web-інтерфейсі ISpro, навіть не володіючи навиками програмування, на основі xml-опису або методів REST API. ISpro допоможе створити просту систему з складних і розрізнених звітів і даних.
Безліч доступних компонентів, простота створення і інтерактивність дозволять швидко і без особливих зусиль створювати власні інтерактивні і динамічні дашбоарди. Вся робота в інтерфейсі здійснюється за допомогою інтуїтивно зрозумілих операцій і маніпуляцій мишею.

Обговорення

Співробітники з задоволенням спілкуються в різних месенджерах і вважають даний метод зручним способом зв'язку один з одним. Відмінно, бо тепер для тих, хто відчуває брак спілкування або має необхідність обговорювати робочі питання і вирішувати бізнес завдання в рамках компанії, не відриваючись від улюбленої системи, створений новий компонент - Обговорення.
У будь-якому документі системи з'явилася можливість залишати коментарі, вести обговорення робочих і нагальних питань, використовуючи при цьому не просто текст, а з застосуванням улюблених шрифтів, стилів, кольорів, гіперпосилань і картинок. Дана можливість, як справжній мініфорум всередині кожного документа, який допомагає працювати разом і обговорювати питання легко, швидко і зрозуміло.

Щоб не пропустити жодного повідомлення, сповіщення про те, що Вам написали, будуть приходити в загальний Порядок денний системи. 

IP-Телефон

Технології рухаються вперед. Система ISpro, для використання IP-телефонії дозволяє користувачам з мінімальними витратами часу і коштів організувати телефонію в офісі. Для використання необхідне мінімальне обладнання. Досить наявність на комп'ютері мікрофона, колонок або гарнітури. Система легко масштабується без складних додаткових налаштувань.
Головна перевага модуля в тому, що можна максимально підлаштувати телефонію під бізнес-процеси, які є в компанії.
Модуль призначений для автоматизації обробки вхідних і вихідних дзвінків, а також полегшення роботи, як менеджерів з продажу, гарячої лінії, так і інших відділів компанії.
Багатоканальний IP-телефон в WEB-інтерфейсі ISpro здійснює переадресацію викликів, їх утримання, конференцзв’язок, запис розмови і їх збереження.
Всі дзвінки фіксуються і відображаються в модулі Події підсистеми Взаємовідносини з клієнтами.
Після закінчення дзвінка, при необхідності, події (дзвінки) можуть прив'язуватися до проекту або клієнту.
Здійснювати дзвінки можна з даного модуля по іконці Телефон. При створенні Події, на підставі дзвінка, такі реквізити, як: дата, час, клієнт і номер телефону - зберігаються автоматично.
В ході розмови в подію можна вносити додаткову інформацію (коментарі, нотатки).
У найближчих оновленнях версії користувачів очікує поява можливості ведення чатів і відеодзвінків.